14 اپ کاربردی برای کشور هلند

دسته بندی: عمومی

2022/04/14


14 تا از بهترین اپلیکیشن های پرکاربرد در هلند

زندگی در هلند به‌ عنوان یک دانشجو یا شخص بین‌ المللی بسیار عالی است - اما با داشتن این اپلیکیشن های عالی می‌تواند حتی بهتر هم باشد.

این 20 مورد از بهترین اپلیکیشن ها را به عنوان یک مهاجر در هلند بررسی کنید. و مزیت همه این اپ ها؟ اینه که همه آنها رایگان هستند! - از دانلود آنها پشیمان نخواهید شد!

  1. Buienalarm - همیشه برای بارش باران آماده باشید.

اگر واقعاً می ‌خواهید مانند یک هلندی زندگی کنید، به این اپ نیاز دارید. Buienalarm شماره یک در لیست ما است و داشتن آن تقریباً یک الزام برای زندگی در هلند است. اگر قرار است باران یا برف ببارد (که در هلند هر پنج دقیقه یک بار است) این اپ به شما اعلان می‌ دهد. Buienalarm واقعاً مفید است، به خصوص اگر می خواهید از جایی بیرون بیایید و به شما بگوید که خیس خواهید شد. همچنین نموداری از میزان بارندگی را به شما نشان می دهد. اساساً دقیق ترین شریک آب و هوای شماست که می تواند اطلاعات دقیق آب و هوا را به شما نشان دهد. و به ما اعتماد کنید، هلندی‌ ها به این برنامه بسیار متکی هستند. خود را از خیس شدن نجات دهید!

 

  1. Tikkie - حساب کتاب به روش هلندی

همه ما این را تجربه کرده ایم. با دوستان در یک رستوران شلوغ هستیم و زمان پرداخت چک است. و حساب کتاب کردن دنگ ها، کاری زمانبر می تواند باشد. خوشبختانه، اکنون اپلیکیشنی وجود دارد که تقسیم چک‌ ها و بازپرداخت دوستان را بسیار آسان‌تر می‌ کند. Tikkie یکی از محبوب ترین اپ ها در هلند است و درخواست پرداخت و انتقال بانکی را بسیار آسان می کند. می توانید درخواست پرداخت را از طریق واتس اپ ارسال کنید و با لمس یک دکمه برای دوستان خود پول ارسال کنید. برای دریافت درخواست پرداخت نیازی به دانلود Tikkie ندارید، اما به زودی متوجه خواهید شد که این اپ ارتباط اجتماعی با دوستان در هلند را بسیار آسان‌تر می‌کند.

سایر اپلیکیشن ‌های مدیریت پول هلندی:

wise- پرداخت ها و نقل و انتقالات بین المللی را با لمس یک دکمه انجام دهید.

CurrencyFair از کارمزدهای بیش از حد بانکی خودداری جلوگیری می کند و به راحتی می توانید پول انتقال دهید.

 

  1. HelloFresh

از غذاخوری های هلندی معمولی در آمستردام گرفته تا منوهای نمایشی در روتردام، رستوران های عالی زیادی در هلند وجود دارد. اما اگر بیشتر اهل کار هستید، ممکن است ترجیح دهید طراوت آشپزی هلندی را به آشپزخانه خود بیاورید. HelloFresh به شما امکان می‌دهد از میان طیف گسترده‌ای از دستور العمل‌های خلاقانه و رنگارنگ که مستقیماً به درب ورودی شما تحویل داده می‌شوند، انتخاب کنید. چه گیاهخوار باشید، چه نباشید یا صرفاً به دنبال چیزی برای جمع آوری سریع و آسان باشید، همه آن را در این اپ خواهید یافت. مطمئناً به کاهش استرس ناشی از ایجاد وعده های غذایی تازه و مغذی برای شما و خانواده کمک می کند.

سایر اپلیکیشن های غذایی هلندی که باید داشته باشید:

Thuisbezorgd تحویل درب منزل را از یک بیرون‌ بر محلی

Picnic – از سوپرمارکت آنلاین هلند خواربار سفارش دهید.

 

  1. Too Good To Go

هنگامی که به یک کشور جدید نقل مکان می کنید، بهبود اعتبار سبز شما ممکن است در صدر لیست کارهای شما قرار نگیرد. در واقع، درک طرح بازیافت محلی می تواند به اندازه کافی چالش برانگیز باشد. اما، اگر می‌خواهید پایدارتر در هلند زندگی کنید، اپلیکیشن ‌های مفید زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند. به عنوان مثال، Too Good To Go یک اپ پایداری است که به شما کمک می کند ضایعات مواد غذایی را در جامعه خود کاهش دهید. این برنامه با اتصال شما به کافه ‌ها، رستوران ‌ها و نانوایی‌ های محلی، تضمین می‌ دهد که باقیمانده غذا هدر نمی ‌رود. از کالاهای پخته شده خوشمزه گرفته تا سوشی تازه، در اینجا چند معامله شگفت‌ انگیز پیدا خواهید کرد، در حالی که برای محیط زیست تلاش می‌ کنید.

سایر اپلیکیشن های پایداری هلندی ضروری:

Questionmark  - در مورد خرید مواد غذایی تصمیمات سبزتر بگیرید.

HappyCow - رستوران گیاهی محلی خود را پیدا کنید.

 

  1. Funda

هنگامی که به یک کشور خارجی نقل مکان می کنید، دشوار است بدانید که کجا باید خانه ها و آپارتمان های محلی را برای اجاره یا خرید جستجو کنید. اینجاست که اپلیکیشن ‌های مسکن می‌ توانند در کمک به مهاجران برای درک بازار املاک هلند تفاوت ایجاد کنند. آنها می توانند ایده ای از قیمت، در دسترس بودن، و حتی محله هایی که در حال افزایش محبوبیت هستند به شما ارائه دهند. Funda یکی از سایت های مسکن جدید و پیشرو در زمینه یافتن خانه در هلند است. می توانید جستجوی خود را بر اساس شهر، محله، بودجه و موارد دیگر فیلتر کنید. همچنین می‌ توانید با مشاهده عکس‌ ها و نقشه‌ ها، هر فهرست را کاوش کنید و همچنین اعلان ‌های فشاری را روی تلفن خود دریافت کنید تا از تغییرات بازار آگاه شوید.

سایر اپلیکیشن های مسکن هلندی که باید داشته باشید:

Kamernet - هم اتاقی ها و اتاق ها را در سراسر هلند پیدا کنید

Marktplaats - اتاق ها، خانه ها و موارد دیگر را در این برنامه خرید و فروش هلندی کشف کنید

 

  1. SnappCar

هلند به دلیل کیفیت امکانات دوچرخه سواری خود در سراسر جهان شناخته شده است. در واقع، زیرساخت‌ های دوچرخه‌ سواری هلندی سراسر کشور را با مسیرهای دوچرخه ‌سواری ایمن و قابل دسترس عبور می ‌دهند، که باعث می‌ شود سفر با دوچرخه برای بسیاری از مهاجران ترجیح داده شود. با این حال، گاهی اوقات ممکن است به بیش از دو چرخ نیاز داشته باشید، به همین دلیل ممکن است بخواهید یک برنامه اشتراک گذاری خودرو را دانلود کنید. SnappCar یک پلتفرم محبوب اشتراک خودرو هلندی است که در شهرهای سراسر این کشور فعال است. این اپلیکیشن کاربران را به ماشین‌ هایی در محله‌ شان متصل می‌ کند که می ‌توانند در عرض چند دقیقه آن ‌ها را اجاره کنند. و از آنجایی که می‌توانید با SnappCar خودروهای برقی انتخاب کنید، نیازی نیست که در مورد ترک دوچرخه خود در خانه نیز احساس گناه کنید.

سایر اپلیکیشن های جابجایی هلندی که باید داشته باشید:

Sneleentaxi - با این برنامه تاکسی به هر نقطه از هلند سفر کنید

Uber - برنامه پیشرو به اشتراک گذاری ماشین های سواری که در شهرهای بزرگ هلند کار می کند

 

  1. bunq

برای بسیاری از تازه واردان به هلند، افتتاح حساب بانکی هلندی یکی از اولین کارهایی است که در لیست کارهای آنها قرار دارد. داشتن یک حساب بانکی هلندی می تواند زندگی شما را بسیار آسان تر کند. از خرید مواد غذایی در سوپرمارکت هلندی محلی شما تا تنظیم پرداخت برای خدمات برقی خود در خانه. خوشبختانه، روند افتتاح حساب بانکی تلفن همراه در کشور هلند ساده تر از آنچه انتظار دارید است. Bunq از بهترین اپ های بانکداری تلفن همراه در هلند است. نه تنها این برنامه رنگارنگ به زبان انگلیسی است، بلکه استفاده از آن سریع و آسان است. می‌ توانید حواله‌ های بانکی انجام دهید، در فروشگاه پرداخت کنید و پرداخت‌ های خودکار را با استفاده از شماره حساب بانکی هلندی خود تنظیم کنید. همچنین شروع به کار آسان است و می توانید در عرض چند دقیقه یک حساب باز کنید.

سایر اپ های بانکی هلندی ضروری:

ING وN26  اپ های بانکداری تلفن همراه که فرآیند ثبت نام ساده را ارائه می دهند.

 

  1. Babbel

برای بسیاری از مهاجرانی که وارد هلند می شوند، چشم انداز یادگیری زبان محلی می تواند دلهره آور باشد. اما انتخاب زبان هلندی نه تنها راهی عالی برای احساس یکپارچگی در محل جدید زندگی شماست، بلکه فواید روزانه زیادی نیز دارد. چه در حال خواندن آخرین قبض آب و برق خود باشید، چه در حال گشت و گذار در مترو، یا صرفاً برای خرید مواد غذایی، دانستن زبان هلندی ضروری است.

Babbel یک برنامه یادگیری زبان است که می تواند به شما کمک کند تا با زبان هلندی به روشی آسان و قابل مدیریت آشنا شوید. طیف وسیعی از دوره‌ های آنلاین و درون ‌برنامه ‌ای هلندی آن می ‌تواند به ارتقای مهارت ‌های زبانی شما به سطح بالاتر و فراتر از آن کمک کند. علاوه بر این، دوره‌ ها توسط افراد حرفه‌ ای تهیه می ‌شوند، بنابراین می ‌دانید که در هر کجا که هستید، شهریه مناسب را در برنامه دریافت خواهید کرد.

سایر اپ های زبان هلندی ضروری:

Duolingo - به راحتی هر زبانی را یاد بگیرید

Tandem - با هلندی زبانان چت کنید تا مهارت های خود را بهبود ببخشید

 

  1. DigiD

این روزها، تعداد گذرواژه ‌ها و نام ‌های کاربری که همه ما باید به خاطر بسپاریم بسیار زیاد است. از ورود به حساب های رسانه های اجتماعی خود تا دسترسی به فرم ها و اطلاعات مهم دولتی، می تواند به سرعت گیج کننده شود. اما اگر یک برنامه ساده برای ورود به تمام وب‌ سایت‌ های رسمی دولتی و برخی دیگر از برنامه ‌های مهم وجود داشته باشد چه؟ DigiD این کارها را برای شما می کند. DigiD کوتاه شده شناسایی دیجیتال (digital identification)، برنامه به شماره شهروندی شما (BSN) مرتبط است و به شما امکان می دهد در چند ثانیه به طیف گسترده ای از سازمان های هلندی دسترسی داشته باشید. از مقامات مالیاتی هلند و خدمات دولت محلی گرفته تا صندوق های بازنشستگی و شرکت های بیمه سلامت. راه اندازی آن زمان می برد، اما در دراز مدت ارزش آن را دارد.

سایر اپ ‌های مدیریت هلندی:

Berichtenbox - تمام مکاتبات دولتی خود را در یک برنامه آسان برای استفاده جمع آوری کنید

 

  1. Buienradar

مهاجرانی که به هلند می رسند به زودی متوجه می شوند که مردم محلی عاشق صحبت در مورد آب و هوا هستند - دلیلی برای آن وجود دارد. آب و هوای هلند به طور قابل پیش بینی غیرقابل پیش بینی است، بنابراین ایده خوبی است که قبل از خروج از خانه آب و هوا را بررسی کنید. اگر قصد دوچرخه سواری دارید، این امر به ویژه مهم است. Buienradar (که در لغت به معنای رادار دوش است) یک برنامه کاربردی است که به شما امکان می دهد از زمان آمدن باران بعدی و میزان سنگینی آن مطلع شوید. می‌ توانید پیش‌ بینی یک ساعت آینده را بدانید یا رادار را برای دید وسیع‌ تری از آنچه در آسمان می ‌گذرد بررسی کنید.

سایر برنامه‌های هواشناسی هلندی:

Accuweather - یک رهبر جهانی در برنامه های پیش بینی آب و هوا

Weeronline  - هلندی خود را در حالی که آب و هوا را بررسی می کنید بهبود ببخشید

 

  1. 9292

کدام اتوبوس به آمستردام زوید می رود؟ آخرین قطار به خرونینگن چه زمانی حرکت می کند؟ این نوع سوالات برای مهاجرانی که عادت به جابجایی در خانه جدید خود دارند، رایج است. و اگر روش اصلی حمل و نقل شما معمولاً دو چرخه است، مواجه شدن ناگهانی با شگفتی های حمل و نقل عمومی هلند ممکن است دشوار باشد.

9292 برنامه حمل و نقل عمومی پیشرو در هلند است. این برنامه که در سراسر کشور کار می کند، به شما امکان می دهد سفر خود را برنامه ریزی کنید، خواه سوار قطار، اتوبوس، تراموا یا حتی کشتی باشید. همچنین به شما این امکان را می دهد که از آخرین اخبار و اختلالات سفر مطلع شوید، قیمت بلیط ها را بررسی کنید و تمام گزینه های حمل و نقل هلندی خود را کشف کنید.

سایر اپ های حمل و نقل عمومی هلندی:

NS - شرکت ملی راه آهن هلند برای بلیط و اطلاعات برنامه سفر

GVB - سفر خود را برنامه ریزی کنید و بلیط های خود را برای دور زدن آمستردام رزرو کنید


دیدگاه کاربران