دانشگاه های استرالیایی بدون اپلیکیشن فی

دسته بندی: لم اپلای

2020/11/20


در این مقاله، تمرکز روی دانشگاه هایی از کشور استرالیاست که شما برای ارسال اپلیکیشن به دانشگاه، نیازی به پرداخت هزینه یا همان اپلیکیشن فی ندارید. اپلیکیشن فی اکثر اوقات یکی از مسائلی است که دانشجویان بین المللی هنگام جستجوی دانشگاه های خارج از کشور با آن روبرو می شوند. همین موضوع باعث شده که جدیدا لیست دانشگاه های سراسر جهان بدون اپلیکیشن فی را برای شما فراهم کنیم.

لیست دانشگاه های اروپایی بدون اپلیکیشن فی را در این مقاله بخوانید.

بیشتر موسسات آموزش عالی در کشور استرالیا، هزینه اپلیکیشن فی غیر قابل استرداد در حدود 50 تا 100 دلار استرالیا می گیرند که باید همراه با اپلیکیشن شما باشد. اگر درخواست به صورت آنلاین انجام شود، برخی از موسسات از این هزینه چشم پوشی می کنند. این اپلیکیشن فی ها قابل استرداد نیستند و پس از درخواست و پرداخت، دیگر به حساب شما برنمی گردند. اگر برای پذیرش در نظر گرفته شوید، خوب است، اگر برای پذیرش در نظر گرفته نشوید، اپلیکیشن فی هرگز قابل استرداد نیست. برخی از افراد برای اپلای به دانشگاه های خارج از کشور اپلیکیشن فی هایی در حدود نیمی از شهریه خود دانشگاه هزینه کرده اند و از آنجا که ما قدرت تصمیم گیری در مورد توقف دریافت اپلیکیشن فی دانشگاه ها را نداریم، اما این قدرت را داریم که شما را از دانشگاه های بدون اپلیکیشن فی در این زمینه آگاه کنیم. در اینجا، در مورد دانشگاه های کشور استرالیا بدون اپلیکیشن فی برای کم کردن بخشی از هزینه های اپلای کسانی که می خواهند در استرالیا تحصیل کنند صحبت خواهیم کرد.

مدت هاست که کشور استرالیا مقصد زیبایی برای دانشجویان بین المللی است، به همین دلیل است که تعداد دانشجویان بین المللی متقاضی تحصیل در این کشور افزایش یافته است. همچنین چندین برنامه بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در استرالیا وجود دارد، شاید بورس های تحصیلی بین المللی استرالیا حتی بیشتر از کانادا باشد!

صفحه بورس های تحصیلی اپلای پلاس را اینجا ببینید.

 

اگر دانشگاهی در کشور استرالیا را برای اپلای انتخاب کرده اید و تصمیم خود را برای پرداخت اپلیکیشن فی آن گرفته اید و همچنین بودجه لازم برای پرداخت این هزینه را دارید، به شما توصیه می کنیم که پیش بروید اما تمرکز ما در اینجا دانشجویان بین المللی هستند که هنوز در حال آزمایش زمینه ها هستند و هنوز مطمئن نیستند کدام دانشگاه را برای اپلای انتخاب کنند. در مواردی از این دست، چنین دانشجویی متوجه می شود که هزینه زیادی را برای ارسال اپلیکیشن به چندین دانشگاه و شاید رد شدن توسط همه این دانشگاه ها قرار است خرج کند. بنابراین من توصیه می کنم اگر هنوز از دانشگاه مورد نظر خود مطمئن نیستید یا حتی اگر مطمئن هستید اما هنوز برای اولین بار اقدام نکرده اید، برای جلوگیری از هدر دادن هزینه های زیاد در روند اپلای، ابتدا برای دانشگاه هایی که هیچ اپلیکیشن فی ندارند، اقدام کنید.

پاسخی که از این دانشگاه ها می گیرید به شما در تصمیم گیری برای انتخاب دانشگاه کمک می کند. از این گذشته، این دانشگاه هایی که هیچ هزینه ای برای اپلیکیشن دریافت نمی کنند نیز بسیار خوب هستند، بسیار بهتر از برخی از دانشگاه ها. به هر حال ما طرفدار هیچ یک نیستم، اما شما می توانید شخصاً آنها را بصورت آنلاین بررسی کنید تا قضاوت بهتری داشته باشید.

دانشگاه هایی در استرالیا که اپلیکیشن فی رایگان دارند

دانشگاه نوتردام

دانشگاه چارلز داروین

دانشگاه استرالیای جنوبی

دانشگاه باند

دانشگاه RMIT

دانشگاه ولونگونگ

 

نکته: اگرچه هزینه اپلیکیشن فی قابل استرداد نیست اما اگر برای پذیرش در دانشگاه در نظر گرفته شده باشید و پذیرش را قبول کنید، پول اپلیکیشن فی بعنوان بخشی از شهریه شما در نظر گرفته می شود.

دانشگاه استرالیای جنوبی هیچ هزینه ای برای ارسال اپلیکیشن های آنلاین درخواست نمی کند و بدیهی است که همه دانشجویان بین المللی مطمئناً به صورت آنلاین اپلیکیشن خود را ارسال می دهند. دانشگاه استرالیای جنوبی به عنوان یکی از دانشگاه های استرالیا بدون هزینه اپلیکیشن فی، یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در ایالت استرالیای جنوبی کشور استرالیا است. این دانشگاه عضو بنیانگذار شبکه فناوری استرالیا از دانشگاه ها است و بزرگترین دانشگاه در ایالت استرالیای جنوبی است که تقریباً 32000 دانشجو دارد.

وقتی شما بصورت آنلاین برای اپلای دانشگاه چارلز داروین اقدام می کنید، دانشگاه درخواست هیچ گونه هزینه ای برای بررسی اپلیکیشن شما نمی کند و می توانید درخواست خود را تا آخرین بار در وب سایت تکمیل کنید.

دانشگاه نوتردام، اپلیکیشن هر متقاضی را به صورت جداگانه در نظر می گیرد و روند پذیرش، مانند تجربه تحصیل در نوتردام را روی تمام افراد متمرکز می کند. این دانشگاه هیچ گونه هزینه ای برای بررسی اپلیکیشن دریافت نمی کند و می توانید مستقیماً به دانشگاه اپلای کنید.

اپلای به دانشگاه باند برای دانشجویان بین المللی آسان و رایگان است. در واقع، دانشگاه از اپلیکیشن فی دانشجویان بین المللی که به صورت آنلاین درخواست می کنند، صرف نظر می کند.

دانشجویان بین المللی می توانند بدون پرداخت اپلیکیشن فی به دانشگاه RMIT اپلای کنند. با این حال، معافیت از اپلیکیشن فی فقط برای دانشجویان کشورهایی طبقه بندی می شود که کم ریسک هستند. دانشجویان کشورهای پر ریسک مجبور به پرداخت اپلیکیشن فی می شوند.

دانشگاه ولونگونگ یکی از دانشگاه های استرالیا است که اپلیکیشن فی از دانشجویان بین المللی دریافت نمی کند. ارسال اپلیکیشن به دانشگاه ولونگونگ استرالیا می تواند به روش های مختلفی انجام شود. با این حال، برای اینکه از مزایای سیاست ارسال اپلیکیشن بدون هزینه استفاده کنید، باید به صورت آنلاین اقدام کنید. علاوه بر این، این دانشگاه بورسیه های کاملاً فول فاندی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد، شما می توانید درخواست بورس تحصیلی خود را در کنار اپلیکیشن پذیرش، ارسال کنید.

اگر در طول پروسه اپلای خود مشکلی داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و ما با کمال میل به شما کمک خواهیم کرد.

دانشگاه های ذکر شده، دانشگاه هایی هستند که در استرالیا هیچ هزینه ای برای اپلیکیشن دریافت نمی کنند و امیدواریم که این مقاله تا حد زیادی مفید باشد. اگر در این مورد سوالی دارید، از طریق کادر نظر در زیر به ما اطلاع دهید یا از طریق تلگرام اپلای پلاس، از ادمین ها بپرسید.


دیدگاه کاربران