دانشگاه های اروپایی بدون اپلیکیشن فی

دسته بندی: لم اپلای

2020/11/13


دانشگاه های اروپایی با اپلیکیشن فی رایگان

قطعاً صرف هزینه های هنگفت برای ارسال اپلیکیشن فی به دانشگاه های مختلف خارج از کشور با دانستن این نکته که  در نهایت بیشتر آنها قرار نیست به شما پذیرش بدهند، مقرون به صرفه نخواهد بود. اپلیکیشن فی چیزی است که همه ی ما دعا میکنیم به طور کامل کنار گذاشته شود اما به نظر می رسد به سختی چنین چیزی می تواند اتفاق بیفتد. بعضی از دانشگاه ها گفته اند که این هزینه از لجستیک برنامه ها مراقبت می کند و ما قدرتی برای زیر سوال بردن این مسئله نداریم بنابراین کاری که می توانیم برای شما انجام دهیم این است که گزینه های دیگری به شما بدهیم. بسیاری از دانشگاه های شگفت انگیز در اروپا وجود دارند که هیچ هزینه ای برای ارسال اپلیکیشن از متقاضیان خود دریافت نمی کنند و شما می توانید اپلیکیشن های خود را برای آنها ارسال کنید و مطمئن باشید که با این کار می توانید برخی از هزینه های خود را پس انداز کنید مگر اینکه قصد تحصیل در بورس تحصیلی را داشته باشید.

به طور کلی، اپلیکیشن فی ها، بسیاری از دانشجویان بین المللی آینده را از مراجعه به چندین دانشگاه مورد نظر خود به صورت آنلاین و آفلاین ترسانده است. همانطور که احتمالا می دانید، مزیت دانشگاه های بدون اپلیکیشن فی این است که با درخواست برای پذیرش، عملا چیزی برای از دست دادن نخواهید داشت. اگر برای پذیرش در نظر گرفته نشوید، می توانید بی سر و صدا از آن دانشگاه دور شوید و بدانید که چیزی از دست نداده اید. چرا که اپلیکییشن فی از شما دریافت نشده است!

دانشگاه هایی که شما مجبور هستید مبلغ مشخصی را برای ارسال اپلیکیشن بپردازید، اگر هرگز اجازه ورود و ادمیشن به شما داده نشود، احتمالا احساس می کنید که پول زیادی از دست داده اید و شاید می توانستید آن هزینه را برای کار دیگر یا اپلیکیشن فی دانشگاه دیگری پرداخت کنید و بسیاری افکار ناخوشایند دیگر. در اینجا، همانطور که گفتیم، ما لیستی از دانشگاه های اروپا را که برای ارسال اپلیکیشن خود به آنها نیازی به پرداخت اپلیکیشن چه برای دانشجویان بین المللی و دانشجویان داخلی نیست، آورده ایم. این دانشگاه ها گزینه های گسترده ای برای پروگرم های متفاوت دارند و برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد بسیاری را هم ارائه می دهند.

همچنین برخی از این دانشگاه ها چندین فرصت بورس تحصیلی را به دانشجویان پذیرفته شده و دانشجویان متقاضی پذیرش بین المللی ارائه می دهند. احتمالا می دانید که اپلیکیشن فی برای برخی از دانشگاه های امریکا می تواند تا 75 دلار باشد، به این ترتیب شما برای ثبت نام در 10 دانشگاه در ایالات متحده ممکن است حدود 750 دلار هزینه کنید. در اینجا، می خواهیم حداقل 10 دانشگاهی که هیچ هزینه ای برای ارسال اپلیکیشن از شما دریافت نمی کند را نام ببریم و به شما کمک کنیم تا 750 دلار معادل حدودا 20 میلیون تومان پس انداز کنید!

ما در اپلای پلاس، این اطلاعات را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم؛ هدف ما این است که به شما کمک کنیم به آرزوی خود برای تحصیل در خارج از کشور برسید و تیم ما بسیار متعهد است که این اتفاق را تحقق بخشد. ما در کنار شما برای رسیدن به موفقیت قدم برخواهیم داشت.

صفحه بورس های تحصیلی اپلای پلاس را اینجا ببینید.

اپلای-پلاس

دانشگاه هایی در اروپا که اپلیکیشن فی رایگان دارند

آلمان

اتریش

نروژ

بلژیک

انگستان

  • دانشگاه گلاسکو

فرانسه

  • دانشگاه مونپلیه
  • دانشگاه فناوری پاریس

ایتالیا

 

اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه های اروپا با اپلیکیشن فی رایگان

این دانشگاه ها اگرچه بسیار مشهور و محبوب هستند، اما هیچ هزینه ای برای اپلیکیشن فی دریافت نمی کنند و این یک لطف بسیار عالی به متقاضیان پذیرش در این دانشگاه هاست. با اپلای به این دانشگاه ها، لازم نیست بخشی هزینه تحصیل خود را صرف ارسال اپلیکیشن کنید تا وقتی که در آخر پردازش را از دانشگاه دریافت کردید، برای شهریه آن دانشگاه پول کم بیاورید. برخی از دانشگاه های این لیست، مانند دانشگاه گلاسگو در میان بهترین دانشگاه های جهان وجود دارند و همچنین دارای چندین برنامه بورسیه هستند، اما برای دانشجویان خارج از اروپا و همچنین دانشجویان دیگر هیچ هزینه ای دریافت نمی کنند. این دانشگاه ها در اروپا بدون اپلیکیشن فی هستند و توصیه ما به دانشجویان بین المللی که برای این کشورها اقدام می کنند، این است که برای این دانشگاه ها اپلیکیشن ارسال کنند.

دلیل اینکه چرا ما به آنها همچین توصیه ای می کنیم این است که، از آنجا که این دانشگاه ها هزینه پذیرش و اپلیکیشن فی را از شما دریافت نمی کنند، می توانید آزمایشی از آنها استفاده کنید! از آنها استفاده کنید تا بدانید آیا با توجه به شرایط فعلی خود و رزومه ای که دارید، برای تحصیل در انگلیس پذیرفته می شوید یا خیر، بعد از آن می توانید تصمیم بگیرید که برای آن دانشگاه هایی که دارای اپلیکیشن فی هستند مراجعه کنید یا خیر. امیدواریم این مقاله برای شما بسیار مفید واقع شود چرا که الان می توانید بدون صرف هیچ هزینه ای، برای ثبت نام در چند تا از دانشگاه های اروپایی اپلای کنید.

  


دیدگاه کاربران

مرصا ناعمی

سلام خسته نباشید ممنون از محتوای عالی ای که در اختیارمون قرار دادین . فقط سوالی برای من پیش اومد اونم اینکه سایر کشورهای اروپایی مانند هلند و سوییس که در لیست بالا حضور ندارند هیچ دانشگاهی با فی رایگان ندارند یا در مقاله آورده نشده اند؟

1400/04/17 07:05 پاسخ

اپلای پلاس

سلام دوست عزیز، دانشگاه های هلند و سوئیس معمولا اپلیکیشن فی دارن

1400/04/29 17:01 پاسخ

وحید

بسیار عالی کمک بزرگی کردینسپاس از شما

1400/06/12 15:32 پاسخ

اپلای پلاس

ممنون از همراهیتون با اپلای پلاس

1400/06/24 12:53 پاسخ

صالح

البته که امسال پلی میلان 50 یورو میگیره دیگ

1400/06/23 14:25 پاسخ

مهدیار

سلام خسته نباشید من کارشناسی مدیریت مالی با معدل ۱۸ دانشگاه آزاد تهران شمال هستم آیا با مدرک آزاد میشه واسه ارشد اپلای کرد؟ ؟

1401/01/23 00:49 پاسخ

اپلای پلاس

سلام دوست عزیز. عذرخواهی میکنم بابت تاخیر در پاسخگویی. بله عزیزم چرا که نشه. معدلتون خوبه

1402/07/20 01:47 پاسخ

mojito

فنلاند هم رایگان هستش

1401/11/02 15:28 پاسخ