تحصیل-در-لندن|اپلای-پلاس

لندن


لندن، مرکز مالی کره زمین (در کنار وال استریت نیویورک)، یک پایتخت فرهنگی پر انرژی و جهانی است. این شهر پایتخت انگلیستان و بزرگترین شهر بریتانیا می‌باشد. بعنوان پربازدیدترین شهر جهان، دارای بیشتر از 43 دانشگاه است و با بیش از 300 زبان که در محدوده شهر صحبت می‌شود، دارای قشرها مختلف مردم و فرهنگ‌ها است. به عنوان قطب بازرگانی، تجارت، مد و هنر، پویایی آن برای هیچ کس پنهان نیست. لندن شهری جذاب و پر جنب و جوش است. جذابیت تاریخی این شهر در تاریخ باستانی غنی اش، که قدمت زیادی دارد حک شده است. هرچند که به خاطر لهجه کاکنی مشهور است! این شهر بعنوان بزرگترین شهر اروپا با بیش از هشت میلیون نفر جمعیت، مرکز دولتی و انتشاراتی کشور نیز هست. لندن از نظر قومی بسیار متنوع است و بیش از هر جای دنیا در اینجا زبان‌های متنوعی صحبت می‌شود و آن را به یکی از جالب ترین مکان‌های توریستی تبدیل کرده است. تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف در لندن (انگلستان) فرصتی منحصر به فرد برای دریافت بهترین آموزش عالی خارج از کشور، در هر موضوعی که تصور کنید است. این محیط چند فرهنگی بی نظیر دارای دانشگاه های عالی بین المللی، امکانات مدرن و اساتید و پزوهشگران باتجربه ای است که آخرین تحقیقات روز دنیا را انجام می دهند. با تحصیل در لندن، همه چیزهایی را که برای حمایت از پیشرفت شخصی و حرفه ای خود نیاز دارید، خواهید داشت.

زبان مردم:  انگلیسی

دین مردم:  مسیحی

آب و هوا اقیانوسی

 

تحصیل در لندن

آموزش عالی شهر لندن به دلیل تمرکز صنعت در زمینه هایی مانند مدیریت بازرگانی (MBA برتر بین المللی)، اقتصاد، مهندسی، مطالعات پزشکی، فناوری اطلاعات، هنرها (آموزشگاه های نمایشی)، مطالعات زبان، علوم اجتماعی و غیره مشهور است. دانشگاه های انگلیس با بیش از 30،000 تخصص متنوع در تمام مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا) رشد و تفکر انتقادی را پرورش می دهند. شما تشویق می شوید که کارهای تحقیقاتی فردی را در تحصیلات تکمیلی (سطح کارشناسی ارشد) دنبال کنید و در فعالیت هایی که خواستار تعامل بالا با افراد عالی رتبه هستند شرکت کنید. اساتید باتجربه درگیر بحث در کلاس و آزمون ها می شوند و یک فضای مطالعه آزاد را ایجاد می کنند. گزینه های مختلف مطالعه انعطاف پذیری زیادی را به شما ارائه می دهند. علاوه بر دوره های متنوع، موسسات آموزش عالی در لندن مجموعه گسترده ای از دوره های کوتاه مدت، گواهینامه ها و تحصیلات دیپلم را ارائه می دهند. دانشجویان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا، می توانند در یک دوره بنیاد یا foundation   ثبت نام کنند و برای ورود به یک دوره تحصیلی آماده شوند. انتخاب یک گزینه مطالعه فشرده می تواند منجر به سال های کمتری از تحصیل شود. بسیاری از گزینه های تحصیل از راه دور (آنلاین یا آموزش الکترونیکی) نیز موجود است. امکانات و کلاس ها کاملاً مجهز بوده و نیازهای خاص دانشجویان را برآورده می کنند. بیش از 120 کتابخانه برای دانشجویان در سراسر شهر در دسترس است.

 

فرصت های شغلی در لندن

فضای عالی بین المللی لندن مشاغل مختلفی را از سراسر جهان به خود جذب می کند و فرصت های استثنایی را برای آینده شغلی شما فراهم می کند. در واقع، لندن سه برابر بیشتر از هر شهر دیگر در اروپا دارای مقرهای چند ملیتی اروپایی است. اینها شامل بانک ها، شرکت های رسانه ای، ناشران و مشاغل مختلف دیگر است که به دنبال استخدام کارمندان جدید هستند. شرکت های مستقر یا دارای دفاتر در لندن عبارتند از:

شرکت پخش تلویزیونی بریتانیا (BBC)، دخانیات بریتیش آمریکایی، مارکس و اسپنسر، OMV انگلستان، کالوین کلاین، شرکت های کوکاکولا، بانک HSBC، پارامونت، پورشه و غیره. دانشگاه ها خودشان در برخی از برترین شرکت های بین المللی کارآموزی را تبلیغ می کنند.

 

زندگی در لندن

خسته شدن در لندن تقریباً غیرممکن است. شما می توانید در مهمانی ها، فستیوال ها و کنسرت های همه ژانرهای موسیقی شرکت کنید! در یکی از 100 سینمای مدرن شهر در نمایش های موزیکال و تئاتر یا تماشای فیلم شرکت کنید. بیش از 1000 موزه و گالری هنری در لندن نمایشگاه های مشهور بین المللی از جمله موزه انگلیس، گالری ملی یا موزه موم مادام توسو را ارائه می دهند. مکان های مختلف لندن را تجربه کنید و مکان های معروف مانند برج لندن، میدان ترافالگار و کاخ باکینگهام را ببینید. همچنین می توانید از پارک های شگفت انگیز لندن دیدن کنید. هاید پارک یکی از محبوب ترین پارک های لندن است و طبیعت گردان باید از آن دیدن کنند. زندگی شبانه در لندن با بیش از 7000 بار و کلاب های متفاوت، به همان اندازه سرگرم کننده است. نرخ ورودی در کلاب ها ممکن است در برخی موارد رایگان باشد، در حالی که برخی از بارها برای دانشجویان کاهش قیمت دارند. رویدادهایی که اتحادیه های دانشجویی ترتیب می دهند شامل شب های سرگرم کننده نیز می شود.

فقط 57٪ از مردم لندن از نظر تولد انگلیسی هستند و این ثابت می کند که لندن یکی از متنوع ترین شهرهای قومی در جهان است. فضای غنی بین المللی شما را ترغیب می کند تا با افراد سایر کشورها و فرهنگ ها مانند فرانسه، هند، چین، ترکیه، برزیل، ایالات متحده، لهستان و ... تعامل داشته باشید. این مکان مناسب برای ایجاد یک شبکه جهانی از دوستان یا شرکای تجاری آینده است. همچنین احتمالاً در محله های مختلف در سراسر لندن با شهروندان کشور خود درگیر خواهید شد.

 

هزینه های زندگی در لندن

 

یک خانواده 4 نفره (بدون احتساب اجاره): 3,288€

یک شخص تنها (بدون احتساب اجاره): 926€

 

هزینه های خورد و خوراک

یک وعده غذا در رستوران: 16.5€

سه وعده غذا برای دو نفر: 66€

یک وعده مک دونالدز: 6.6€

یک لیوان قهوه: 3€

 

هزینه های حمل و نقل

بلیت یک طرفه: 3€

شارژ یک ماهه بلیت: 166€

ورودی تاکسی: 3€

هر کیلومتر مسافت: 2€

یک لیتر بنزین: 1€

 

اجاره آپارتمان

مرکز شهر

یک خوابه: 1,900€

سه خوابه: 3,500€

 

اطراف شهر

یک خوابه: 1,380€

سه خوابه: 2,200€

 

 اوقات فراغت

بلیت سینما: 14€

عضویت ماهانه باشگاه: 47€

اجاره زمین تنیس (1 ساعت): 12.3€

اینترنت: 35€

 

مکان‌های دیدنی شهر لندن

  • کاخ باکینگهام
  • برج لندن
  • موزه انگلیس
  • ساختمان پارلمان
  • گالری ملی
  • موزه آلبرت و ویکتوریا
  • اتاق جنگ چرچیل

 

حمل و نقل عمومی در لندن

دور زدن در لندن با اتوبوس، قطار زمینی و سامانه زیرزمینی مترو که بیشتر شهر و مناطق اطراف آن را پوشش می‌دهد بسیار آسان است. مهاجران می‌توانند برای خارج شدن از شهر به شهرهای اطراف یا مناطق تفریحی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کند. برای این منظور اتوبوس، قطار و کالسکه‌ها به سایر نقاط در انگلیس و مناطق اطراف لندن وجود دارد. بلیت را می‌توانید در ایستگاه تهیه کنید. همچنین می‌توانید از بلیت فروشی قطار و اتوبوس یا دکه‌های روزنامه محلی، بصورت آنلاین یا تلفنی خریداری کنید. توصیه می‌شود کارت بلیت خریداری کنید زیرا این امر هزینه سفر را به شدت کاهش می‌دهد. بیشتر افراد برای صرفه جویی در هزینه، بلیت هفتگی، ماهانه یا سالانه خریداری می‌کنند.

 

آب و هوای لندن

هنگام بیرون رفتن از خانه به تغییر هوای لندن توجه داشته باشید. دما در تابستان به طور متوسط ​​25 درجه سانتی گراد است و در زمستان ممکن است با برف های گاه به گاه به 3- درجه سانتی گراد برسد. حتماً از چندین لایه لباس استفاده کنید تا در مقابل باران یا مه غیر منتظره آماده شوید.

 

دانشگاه های لندن

  • دانشگاه کوئین مری لندن (QMUL)
  • کالج کینگز لندن (KCL)
  • دانشگاه کالج لندن (UCL)
  • کالج امپریال لندن
  • دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن (LSE)
دیدگاه کاربران